Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

HEJ W GÓRY, W GÓRY

W  dniach 12.06-13.06 wraz z koleżankami i kolegami ze Szkoły Podstawowej w Grudnej Górnej wybraliśmy się na wycieczkę do Zakopanego. Po kilkugodzinnej jeździe autobusem dotarliśmy na miejsce. Pierwszym punktem do zwiedzenia było Morskie Oko. W drodze na miejsce nasza pani przewodnik opowiadała nam o otaczającej nas przyrodzie. Przeszliśmy łacznie około 18km. Tego samego dnia odwiedziliśmy również kościół na Krzeptówkach, który został wybudowany przez tamtejszych górali. Po obejrzeniu zaplanowanych na ten dzień atrakcji przyjechaliśmy do naszego hotelu  „U Guta’’ , gdzie zostaliśmy bardzo dobrze ugoszczeni. Kiedy zjedliśmy obiadokolację, udaliśmy się do swoich pokojów. Po posiłku graliśmy w piłkę i tenisa, niektóre osoby mogły również potańczyć.

W drugi dzień po śniadaniu udaliśmy się do Muzeum Karola Szymanowskiego „Atma’’. Potem pojechaliśmy obejrzeć skocznie narciarskie. Następnie busami dojechaliśmy do Kuźnic pod Kasprowy Wierch. Pomimo trochę deszczowej pogody udało nam się dotrzeć na sam szczyt góry. Kolejnym punktem wycieczki był obiad w restauracji Costa Rosa. Po obiedzie wraz z opiekunami poszliśmy na Krupówki, aby zakupić pamiątki.

Do Smarżowej dotarliśmy około godziny 22. Wycieczka była bardzo udana. Z niecierpliwością czekamy na następną.

Uczennice klasy 6:

Wiktoria i Weronika

Data dodania: 2024-06-19 09:04:11
Data edycji: 2024-06-19 11:43:07
Ilość wyświetleń: 193

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie - naucz, jeśli nie wie - wytłumacz, jeśli nie może - pomóż”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej