Na początku grudnia nasza szkoła przystąpiła do kampanii społecznej, której organizatorem jest Fundacja Orange, a partnerem Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Ambasadorami akcji są Tomson i Baron z zespołu Afromental, a jej celem wyrażenie protestu przeciwko hejtowi w Internecie.
W ramach programu w klasach IV-VIII przeprowadzono lekcje wychowawcze na temat hejtu oraz przygotowano gazetkę informującą o kampanii. Ponadto poprzez założenie symbolicznej pomarańczowej sznurówki uczniowie wyrazili swą solidarność z ofiarami hejtu.
Hejterzy w sieci są najgłośniejsi, a przecież tak naprawdę nie jest ich wielu(ok.5,1% nastolatków). Poprzez dołączenie do akcji #jestnaswiecej chcemy pokazać, że nie zgadzamy się na hejt i stajemy w obronie ofiar hejtu. Kulturalnych użytkowników Internetu jest na pewno więcej, dlatego należy reagować na hejt , aby powstrzymać to zjawisko i pokazać, że jest nas więcej.