Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Ozobot na zajęciach komputerowych w klasie 1

Ozobot na zajęciach komputerowych w klasie 1

Podstaw programowania można uczyć się na wiele sposobów. W naszej szkole zamieszkał maleńki robot Ozobot. 

Ozobot jest zabawką interaktywną która przede wszystkim uczy dzieci:

 

- logicznego myślenia

- myślenia przyczynowo - skutkowego

- wprowadza do nauki programowania i kodowania

- zachęca do aktywności grafomotorycznej

Data dodania: 2022-09-26 21:35:04
Data edycji: 2022-11-22 10:48:04
Ilość wyświetleń: 153

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie - naucz, jeśli nie wie - wytłumacz, jeśli nie może - pomóż”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej