Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Ozobot na zajęciach komputerowych w klasie 1

Ozobot na zajęciach komputerowych w klasie 1

Podstaw programowania można uczyć się na wiele sposobów. W naszej szkole zamieszkał maleńki robot Ozobot. 

Ozobot jest zabawką interaktywną która przede wszystkim uczy dzieci:

 

- logicznego myślenia

- myślenia przyczynowo - skutkowego

- wprowadza do nauki programowania i kodowania

- zachęca do aktywności grafomotorycznej

Data dodania: 2022-09-26 21:35:04
Data edycji: 2022-11-22 10:48:04
Ilość wyświetleń: 257

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie - naucz, jeśli nie wie - wytłumacz, jeśli nie może - pomóż”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej