Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Układanie puzzli w klasie 3 - nauka programowania - Ozobot

     Układanie puzzli bardzo angażuje obie półkule mózgu, wypracowuje precyzję, ćwiczy ruchy motoryki małej, przez co rozwija sprawność palców dłoni. Jeżeli do tego dodamy naukę programowania robotów powstaje doskonała pomoc edukacyjna, która nie tylko pomaga w nauce logicznego myślenia, wprowadza w świat algorytmów, ale i doskonale ćwiczy pamięć, koncentrację uwagi. Co więcej, puzzle uwalniają kreatywność i wyobraźnię przestrzenną dzieci, które mogą tworzyć własne trasy, ścigać się ze sobą na torach wyścigowych, zmieniać przebieg trasy, by zaliczyć więcej punktów lub dotrzeć do celu szybciej, itp. Ozobot oraz puzle zostały zakupione z programu "Laboratoria Przyszłości".

Data dodania: 2023-10-03 08:53:00
Data edycji: 2024-03-05 08:55:00
Ilość wyświetleń: 123

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie - naucz, jeśli nie wie - wytłumacz, jeśli nie może - pomóż”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej